Tuesday, July 8, 2014

Bunny Invasion!!!




Bonjour!


For the past weeks, I've been on fire... I'm am crocheting a colony of bunnies!  I just can't seem to help myself!  As soon as I sit down to watch TV, I loose control over my fingers and hop (pun very much intended) I end up with a new bunny!
Depuis quelques temps, je suis en feu... Je crochète une colonie de lapins! :) C'est plus fort que moi, quand je m'assois devant la télé pour écouter «mes programmes» (je suis matante et je m'assume!) mes doigts partent tous seuls! 

 
The colony... so far
La colonie... jusqu'à maintenant





I have to say a colony of bunnies sounds really good to my little ladies!
Je dois admettre que mes petites poulettes espèrent bien pouvoir garder tous ces lapins!






Have a great day! :)
Bonne fin de journée! :)


No comments:

Post a Comment