Tuesday, November 19, 2013

Crochet Frenzy!

Since I have sooooooooo many things to do for Chrstmas, I have decided that it would be postponed until February.  That's it, I've said it!

Comme j'ai tellllllement de choses à faire pour Noël, j'ai décidé de vous informer que cette année, Noël sera au mois de février.  Voilà, c'est dit.


 
Many projects are under way...
 
J'ai quelques projets en cours...


 
 
Like this little blue kitty.  The poor fellow has no name yet (I'm counting on little lady for that; she'll probably name him Boris...she names everything Boris...).
 
Parmis eux, ce petit chat bleu encore sans nom (je compte sur Jeune Fille. Elle va probablement l'appeler Boris; elle appelle tout Boris...).

 
As you can see, he is quite small, I had some leftover yarn I didn't want to waste!


Comme vous pouvez le voir,  il est tout mini!  J'avais un reste de laine qui n'attendait que ça!
 

Blue kitty on a cloud
 
Have a great day!
Bonne journée!


No comments:

Post a Comment